Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ακης Τσοχατζόπουλος: Δεν φυγομαχώ...

Για συστηματική και αδιάκοπη επίθεση με ψεύδη, λάσπη και συκοφαντία εις βάρος του έκανε λόγο ο πρώην υπουργός Αμυνας, Ακης Τσοχατζόπουλος, στη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, όπου συζητείται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τη... διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών του σχετικά με την υπόθεση των υποβρυχίων.

«Σε αυτό το βήμα έχω δώσει στο παρελθόν πολλές μάχες για τη δημοκρατία, την κοινωνική πρόοοδο και την κοινωνική ανάπτυξη. Σήμερα είμαι υποχρεωμένος να δώσω τη μάχη για την αλήθεια στο κοινοβούλιο όπως τη δίνω εδώ και ένα χρόνο εκτός Κοινοβουλίου για να αντιμετωπίσω μια σειρά από ψέματα, συκοφαντίες και λάσπη», τόνισε ο πρώην υπουργός.

«Ήμουν και θα είμαι παρών και όχι απών»

Ο κ. Τσοχατζόπουλος υπογράμμισε ότι είναι συνηθισμένος να δίνει μάχες, ενώ σημείωσε ότι κάποιοι του είπαν να μην έρθει στη Βουλή και να στείλει ένα υπόμνημα.

«Δεν φυγομαχώ. Δεν απολογούμαι. Είμαι εδώ ως μάρτυρας για να δώσω τη δική μου αλήθεια. Η συνείδησή μου, η ιστορία μου και ο σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Είμαι εδώ γιατί σε όλη τη διαδρομή μου ήμουν παρών και όχι απών», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο πρώην υπουργός επισήμανε ότι είναι χρέος του να υπερασπιστεί το έργο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, το κύρος και την αξιοπιστία των ενόπλων δυνάμεων, αλλά και την προσωπική του πορεία.

«Όπως δεν κρύφτηκα εγώ και κανένας άλλος δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από εμένα», δήλωσε σε άλλο σημείο της ομιλίας του.

«Αλήθεια με άτοκες δόσεις δεν υπάρχει»

Ο πρώην υπουργός δεν έκρυψε την οργή και τη θλίψη του, όπως είπε, για το γεγονός ότι κάποιοι επιχειρούν να βάλουν το κόμμα του απέναντί του, αλλά και να στήσουν ένα «Κολοσσαίο» προκειμένου να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.

«Οδήγησαν την ΚΟ σε έναν πολιτικό και νομικό αυτοεγκλωβισμό», είπε, επαναλαμβάνοντας ότι θα είναι παρών και σε αυτή, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη σχετική διαδικασία, ώστε να φανεί η αλήθεια. Όσοι νόμιζαν ότι θα κατασκευάσουν ένα βολικό ένοχο για να ξεγελάσουν το λαό έκαναν λάθος, πρόσθεσε, προειδοποιώντας ότι κανένα παρασκήνιο δεν θα μείνει για πάντα στο σκοτάδι και κανένα παράκεντρο εξουσίας δεν θα μείνει στο απυρόβλητο.

Εξέφρασε εν συνεχεία την πεποίθηση ότι δεν υπάρχει πραγματική βούληση ώστε να διερευνηθεί η υπόθεση σε βάθος, αφού, όπως υποστήριξε αν ίσχυε κάτι τέτοιο, το θέμα θα έπρεπε να διερευνηθεί στο σύνολό του. «Αλήθεια με δόσεις και μάλιστα άτοκες δεν υπάρχει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Βρέθηκα στο κέντρο μιας επικοινωνιακής καταιγίδας»

Εκανε επίσης λόγο για πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από τις εις βάρος του κατηγορίες, αλλά και σειρά εντύπων που επαναλαμβάνουν, όπως είπε, τμηματικά κομμάτια που συμφέρουν τον καθένα, εξυπηρετώντας τους κύκλους που βρίσκονται πίσω από την υπόθεση.

Οσοι νομίζουν ότι οι πολίτες αρκούνται απλά στο να ακούν προσκατασκευασμένες αλήθειες, κάνουν λάθος, διαμήνυσε, ενώ υπενθύμισε ότι εδώ και ένα χρόνο βρέθηκε στο κέντρο μιας επίθεσης, «μιας επικοινωνιακής καταιγίδας» για το σπίτι που αγόρασε.

Ανακοίνωσε επίσης την πρόθεσή του να καταθέσει και δεύτερη αγωγή κατά του περιοδικού «Der Spiegel», με αφορμή νεότερο δημοσίευμά του εις βάρος του.

«Δεν έγιναν όλα ωραία και καλά»

Ο κ. Τσοχατζόπουλος παραδέχθηκε ότι δεν έγιναν όλα ωραία και καλά, γι΄ αυτό, όπως είπε, η ελληνική δικαιοσύνη εδώ και 16 μήνες ασχολείται με το θέμα.

«Αφού η ελληνική δικαιοσύνη ασχολείται με ένα θέμα για να βρει τους ενόχους, υπάρχει άλλος που μπορεί να βγάλει αποτέλεσμα πέραν της δικαιοσύνης;», διερωτήθηκε.

Τόνισε ακόμη πως δεν είναι η πρώτη φορά που στοχοποιείται γι' αυτό, όπως ανέφερε, ζήτησε και την υποστήριξη της δικαιοσύνης και των ελεγκτικών αρχών για να ολοκληρωθούν τάχιστα οι διαδικασίες που τον αφορούν.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Τσοχατζόπουλος επανέλαβε την εκτίμηση ότι η διαδικασία που επιλέχθηκε ήταν λάθος, ενώ επισήμανε τον κίνδυνο, να αποδειχθεί και αστήρικτη. «Αν μια τέτοια διαδικασία οδηγηθεί ανεξέλεκτη τότε δεν θα έχουμε πετύχει τίποτε», κατέληξε.
naftemporiki.gr

2 σχόλια:

ai-vreS είπε...

Mε μεγάλη πλειοψηφία ψηφίστηκε πριν λίγη ώρα στη Βουλή η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για παραπομπή του Άκη Τσοχατζόπουλου στην Προανακριτική Επιτροπή.
Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 250 βουλευτές από τους οποίους οι 226 ψήφισαν υπέρ της παραπομπής και οι 9 κατά.
Βρέθηκαν επίσης 9 ψηφοδέλτια που δήλωναν παρών, ένα λευκό και πέντε άκυρα.
Στη ψηφοφορία δεν παρεβρέθηκαν ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, η γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

Ανώνυμος είπε...

Θα πάει φυλακή?Αρ.....

Κάντε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ επιτροπή λογιστικού ελέγχου να πάτε τα 2/3 των βουλευτών φυλακή και να εξετάσουμε ποιο μέρους τους χρέους είναι για πληρωμή και ποιο όχι και κόψτε τα μουσαντένια.

Το Προφίλ μας