Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

«Να μαθαίνω γράμματα, του Θεού (και του Κασαπίδη) τα πράγματα…!!!

Του Παναγιώτη Πλιάτσιου από το kozanimedia.gr
Διαβάζοντας την ερώτηση του βουλευτή Κοζάνης και τομεάρχη Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας Γιώργου Κασαπίδη προς την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, με την οποία, ούτε λίγο-ούτε πολύ, υποστηρίζει πως η κρίση θα αντιμετωπιστεί….διορίζοντας περισσότερους παπάδες στα χωριά, διακρίνει και τα παρακάτω καταπληκτικά: «Προτίθεστε να συνεργαστείτε με τον εκπρόσωπο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας σε θέματα παιδείας, που τυγχάνει να είναι ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης από την πατρίδα μας, ο Σεβασμιότατος κύριος Παύλος (Σ.Σ. στο σημείο αυτό ίσως έκανε το σταυρό του ο βουλευτής μας), ώστε το πρόγραμμα σπουδών στα ελληνικά σχολεία να έχει μία χριστιανική διάσταση,...
 
διότι προβλήματα που καλούμαστε σήμερα να αντιμετωπίσουμε και προκύπτουν από χρόνια κοινωνικά φαινόμενα διαφθοράς, παραοικονομίας, φοροδιαφυγής και πάσης φύσεως ανομιών δεν τα έχουμε αντιμετωπίσει αποτελεσματικά μέχρι σήμερα, όπως φαίνεται, με τη συμβατική μέθοδο. Και όπως λένε άνθρωποι που έχουν εντρυφήσει πάνω σε θέματα κοινωνικής συμπεριφοράς, αν δεν υπάρχει αυτού του είδους η παιδεία, αυτού του είδους η πνευματική αναγέννηση στο κράτος μας, δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν αυτά τα φαινόμενα»!
Με δυο λόγια, «Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών» και…πάει, σωθήκαμε από την οικονομική, κοινωνική και θεσμική κρίση που βιώνει η χώρα! Αρκεί, σύμφωνα με τη λογική του Γιώργου Κασαπίδη, να…αναθέσουμε την εκπαίδευση των μαθητών στο μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλο! Γιατί εκείνος θα δώσει μια…χριστιανική διάσταση στην εκπαίδευση, μακριά από τη «συμβατική μέθοδο»! Αλήθεια, πώς και με ποια μέσα θα συμβεί αυτό; Τι ακριβώς θα αλλάξει ο…μητροπολίτης στην εκπαίδευση; Θα προσθέσει και άλλες ανούσιες ώρες στο μάθημα των Θρησκευτικών στο Λύκειο; Ή θα ξαναβάλει τον μύθο του «κρυφού σχολειού» στη διδασκαλία της ιστορίας; Και κάτι ακόμη: Ποιοι ακριβώς είναι, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο βουλευτής Κοζάνης, οι «άνθρωποι που έχουν εντρυφήσει πάνω σε θέματα κοινωνικής συμπεριφοράς» που λένε πως «αν δεν υπάρχει αυτού του είδους η παιδεία, αυτού του είδους η πνευματική αναγέννηση στο κράτος μας, δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν αυτά τα φαινόμενα»!; Γιατί δεν τους κατονομάζει; Μήπως επειδή τυγχάνει να είναι κυρίως…ιεράρχες και μάλιστα της «σκληρής γραμμής» της Ελλαδικής Εκκλησίας;
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η πρόταση του βουλευτή Κοζάνης θα πρέπει να τύχει ιδιαίτερης προσοχής από τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά! Ο οποίος, κάλλιστα, μπορεί να την επικαλεστεί, εάν γίνει πρωθυπουργός, προς τους εταίρους μας, το ΔΝΤ και την τρόικα: «Δεν θέλουμε άλλα δάνεια, ούτε να μας δείξετε πώς θα καταπολεμήσουμε τη φοροδιαφυγή. Απλά θα διορίσουμε παπάδες, θα κάνουμε 10 ώρες Θρησκευτικά την εβδομάδα στα σχολεία και θα σταματήσει η διαφθορά και η παραοικονομία»! Σατανικό! Πώς και δεν το είχε σκεφτεί κανείς μέχρι σήμερα; Μέχρι και στη…Μέρκελ μπορεί να μάθουμε να τραγουδά το «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ, να πηγαίνω στο (κρυφό) σχολειό, να μαθαίνω γράμματα. Του…Θεού (και του Κασαπίδη…) τα πράγματα»!!! Θού Κύριε, με όσα διαβάζουμε!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΙΕ ΠΛΙΑΤΣΙΕ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΥΤΕ Η ΧΗΜΕΙΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΥΝΟΥΝ Ή ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΑΕΙ ΕΝΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΜΙΣΟ

Ανώνυμος είπε...

μην κανεις τον περισπουδαστο...και αβιαστα σχολιαζεις.Για να αρθρογραφει καποιος πρωτα απ"ολα πρεπει να ειναι συνετος και εσυ εναι πασιφανες πως εισαι αιθεροβαμων

Το Προφίλ μας