Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Σημείωμα μαθήτριας Δημοτικού Σχολείου

του Στάθη Παχίδη από το Protagon.gr
Αντιγράφω από φύλλο τετραδίου, κατά λέξη, με την ορθογραφία και τη στίξη της, το σημείωμα της 23ης Ιανουαρίου 2013, που άφησε μικρή μαθήτρια, κόρη μεταναστών,  προς τη δασκάλα της για την εσπευσμένη αποχώρησή της από την τάξη της στο Δημοτικό Σχολείο. Δεν έχει σημασία πού, ποιος, πώς, αν και τα ακριβή στοιχεία είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου:
«…..Κυρία Κυριακή,
        εγώ η Μπ…..  χωρίς να σας ενημερώσω για το λόγο που φύγαμε, ζητάω ένα πολύ μεγάλο συγνώμη στους στους φίλους μου και στις φίλες μου που δεν τους χαιρέτησα. Το έκανα επειδή δε θα το αντεχά, δηλαδή θα έκλεγα. Έκανα ένα πολύ μεγάλο ταξίδι και πρέπει να συνηθίσω εδω πέρα…..Σας το λέω με όλη μου την καρδιά ότι την Ελλάδα δεν ήθελα να την αλλάξω ποτέ. Αλλά οι δύσκολες συνθήκες έκαναν τους γονείς μου να φύγουν τόσο μακριά. Ο πατέρας μου έχει 2 χρόνια άνεργος και δεν μπορούσε πια να μας συντηρήσει, δηλαδή για οικονομικούς λόγους. Ευχαριστώ πάρα πολύ….».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας