Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Καλή εβδομάδα

Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τον πατέρα της...
- Πώς εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή, μπαμπά;
Ο πατέρας της απάντησε:
- Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά,και έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.
Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε την μητέρα της την ίδια ερώτηση.
Η μητέρα απάντησε:

- Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες, από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι.
Το κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στον πατέρα της:
- Μπαμπά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους ανθρώπους τους δημιούργησε ο Θεός και η μαμά να μου είπε ότι οι άνθρωποι εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες;
Και ο πατέρας της απαντά:
- Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. Εγώ σου είπα για τη δική μου καταγωγή και η μαμά σου για τη δική της!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας