Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Η Χριστίνα Κολέτσα έχει τατουάζ ΣΥΡΙΖΑ και θα το αλλάξει σε… πράσινο ήλιο

Η δημοφιλής τραγουδίστρια Χριστίνα Κολέτσα μίλησε για το λάθος – αστέρι, ίδιο με αυτό του ΣΥΡΙΖΑ, στο αριστερό της χέρι στην εκπομπή «ΟΛΑ Μπάχαλο».
«Δεν έχει καμία σχέση με τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, είναι εντελώς τυχαίο. Δεν είμαι η τραγουδίστρια του ΣΥΡΙΖΑ. Έχει γίνει λάθος, ήταν μια λάθος στιγμή. Η ζωή μου έπαιξε ένα άσχημο παιχνίδι»
είπε να παράπονο η Χριστίνα Κολέτσα καλεσμένη στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη «ΟΛΑ Μπάχαλο» για το τατουάζ – αστέρι στο αριστερό της χέρι, φτυστό με το αστέρι του ΣΥΡΙΖΑ.
«Δεν είμαι η τραγουδίστρια του ΣΥΡΙΖΑ. Έχει γίνει λάθος. Η ζωή μου έπαιξε ένα άσχημο παιχνίδι»
Σχετικά με το πότε το έκανε είπε: «Όταν το είχα κάνει, ήταν όντως περίοδος εκλογών. Αλλά σκέφτομαι να το αλλάξω άμεσα… Ίσως να πάω να κάνω από πάνω ένα πράσινο ήλιο». ...





Πηγή: tsantiri.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο εκπομπές που παρακολοθείς!!!

Το Προφίλ μας