Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Δήλωση Υποψηφιότητας του Φώτη Κωνσταντινίδη και Κοκκινίδη Στάθη με το "Ρεύμα Πολιτών Εορδαίας"

Γεννήθηκα στον Φιλώτα Φλώρινας. Από το 1962 ζω στην Πτολεμαΐδα.

Είμαι παντρεμένος με την Λαμπρινή Δερβενιωτάκη και έχω 3 παιδιά, τον Κωνσταντίνο χειριστή εκσκαφέα, άνεργο, τον Αναστάσιο ΤΕΙ Έργων Υποδομής, άνεργο και την Κατερίνα, φιλόλογο με μεταπτυχιακό, άνεργη.
Αυτό είναι το μέλλον που ετοίμασαν για τα παιδιά μου, τα παιδιά της χώρας μας, οι μνημονιακές πολιτικές.
Από το 1975 μετέχω στους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες μέχρι και σήμερα.
Πολλές φορές πρωτοστάτησα στην δημιουργία Σωματείων του ιδιωτικού τομέα.


ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΔΡΑΣΗ
Ήμουν Γραμματέας του Σωματείου Ηλεκτρολόγων από το 1975 έως και το 1978.
Από το 1979 έως το 1990 ήμουν Πρόεδρος του Συλλόγου ΕΤΕ-ΔΕΗ ΒΣ ΛΚΔΜ.
Από το 1990 έως 2003 χρημάτισα Οργανωτικός Γραμματέας και στην συνέχεια Αναπληρωτής Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πτολεμαΐδας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Από το 1977 έως και το 1983 ήμουν μέλος του ΠΑΣΟΚ από όπου διαγράφηκα λόγο ιδεολογικών και πολιτών ζητημάτων και συντάχθηκα με τις δυνάμεις της αριστεράς.
Από το 1989 έγινα μέλος του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ μέχρι και την συγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ του οποίου είμαι μέλος.

Σήμερα επιλέγω την κάθοδό μου στις Δημοτικές εκλογές με το «ΡΕΥΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ» και με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Ζαραφίδη.
Επιλέγω δηλαδή την μόνη αξιόπιστη πρόταση που υπάρχει στην Εορδαία για την ανασυγκρότηση και το μέλλον της.

Απέναντι στους γυρολόγους της πολιτικής, με αξιοπρέπεια, χωρίς δεσμεύσεις και συμβιβασμούς συντάσσομαι με τις δυνάμεις της κοινωνίας για ένα καλύτερο αύριο.
Απέναντι στις δυνάμεις του χθες, τις δυνάμεις τις διαπλοκής και της συντήρησης, επιλέγω τις δυνάμεις του αύριο και της ελπίδας.
Απέναντι σε αυτούς που μέχρι χθες μιλούσαν για πρόοδο και σήμερα δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο και προσχωρούν στον μνημονιακό μεσαίωνα.

Με την εμπειρία μου θέλω να συμβάλω για μια άλλη δημοτική αρχή που θα σέβεται την κοινωνία και τους νέους ανθρώπους που σήμερα συντρίβουν τα όνειρα τους.

Φίλοι και φίλες
Τιμώντας τους πολιτικούς και κοινωνικούς μου αγώνες τάσσομαι σήμερα με τις δυνάμεις της ανατροπής και της ελπίδας.



ΔΗΛΩΣΗ  ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗ ΣΤΑΘΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΡΕΥΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΖΑΡΑΦΙΔΗ
Είμαι ο Στάθης Κοκκινίδης ,γιός του Ιωσήφ και της Θεοδώρας Κοκκινίδου (δασκάλων της περιοχής),εκπαιδευτικός κι εγώ, καθηγητής μαθηματικών. Είμαι παντρεμένος με την Θεοδώρα Γούλιαρου, συμβολαιογράφο Εορδαίας και έχουμε δύο παιδιά την Αφροδίτη-Αναστασία και τον Ιωσήφ.
Εχω δουλέψει 17 χρόνια στα φροντιστήρια και 7 στο δημόσιο σχολείο, έχω δηλαδή την εμπειρία και του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και αυτή τη στιγμή είμαι πρόεδρος της ΕΛΜΕ Εορδαίας (του συνδικαλιστικού οργάνου των καθηγητών της περιοχής).
Είναι η πρώτη φορά που βάζω υποψηφιότητα και θέλω να περιγράψω κάποια πράγματα που μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση:
Η απελπισία στα μάτια των μεγάλων ανθρώπων στα χωριά. Ταυτόχρονα η ελπίδα τους, που ακουμπάει πάνω μας. Η κατεστραμμένη φύση της περιοχής μας, ο πλούτος των εικόνων, η μεγάλη πολιτιστική παράδοση των προσφύγων και των ντόπιων της περιοχής, που είναι ορατή, στη μουσική, στην τέχνη και στις καθημερινές ασχολίες των κατοίκων της. Η αξιοσύνη των ανθρώπων. Και ταυτόχρονα ένας υφέρπων μαρασμός, με μαγαζιά κλειστά, με ολοένα αυξανόμενο αριθμό ανέργων, με μαθητές υποσιτισμένους, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να παρακολουθούν μαθήματα σε ακατάλληλες αίθουσες και σε αποδυτήρια γυμναστηρίων, για να τελειώσουν ένα μη ελκυστικό σχολείο ,το οποίο μετά από απανωτές εξετάσεις ,θα τους οδηγήσει στην καλύτερη περίπτωση στην ξενιτιά για αναζήτηση εργασίας.
Όμως ποιος φταίει για όλα αυτά;
Προφανώς οι μνημονιακές πολιτικές και οι υποστηρικτές τους. Για το λόγο αυτό αποφάσισα να ενταχθώ σε μια αντιμνημονιακή συλλογικότητα το ΡΕΥΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ,γιατι για μένα ισχύει απόλυτα ότι ανάπτυξη είναι : η αξιοπρέπεια της εργασίας, η εξάλειψη της ανεργίας, η παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου μας για το όφελος των πολλών καθώς και η πολιτιστική και οικολογική αναγέννηση της περιοχής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας