Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Γράμμα στον Αη Βασίλη

της Ιωάννας Κωσταρέλλα από το ΧΡΟΝΟ
Αγαπημένε μου Αη Βασίλη,
Φέτος ήταν μια δύσκολη χρονιά και το χειρότερο είναι ότι μας διαβεβαιώνουν ότι η χρονιά που έρχεται θα είναι χειρότερη. Δεν είναι, λένε, μόνο οικονομική κρίση (άλλοι τη λένε κρίση δανεισμού και άλλοι χρηματοπιστωτική, αλλά όπως και να τη λένε εγώ τη βλέπω πεντακάθαρα στο πορτοφόλι μου). Πρόκειται για μια κρίση πολιτικής, πολιτισμού και αξιών. Κοινώς ανακαλύψαμε μετά από χρόνια ότι βαδίζουμε σε λάθος δρόμο.
Αγιε μου Βασίλη,

Θα μπορούσα να σου ζητήσω –εννοείται εκτός από υγεία- να μου στείλεις και κανένα φράγκο, γιατί τον τελευταίο καιρό το μηνιάτικο μειώθηκε επικίνδυνα, αλλά οι δόσεις του στεγαστικού και των πιστωτικών παραμένουν στα ίδια –υψηλά για την εποχή- επίπεδα. Επίσης, θα μπορούσα να σε παρακαλέσω να βρεις και καμιά δουλειά για τους overqualified φίλους και φίλες μου που τον τελευταίο χρόνο τα έχουν δει όλα κωλυόμενα από τις μαζικές απολύσεις, με αποτέλεσμα να έχουν αλλάξει θεώρηση για τη ζωή. Δεν θα το κάνω, όμως, γιατί κατά βάθος γνωρίζω από τα πέντε μου ότι οι δυνατότητές σου είναι περιορισμένες. Δεν είσαι, δα, και ο Uri Geller, ούτε η μαμά και ο μπαμπάς που τα καταφέρνουν όλα.
Λίγο κουράγιο σου ζητώ να μας δώσεις, όπως επίσης και μερικές δόσεις γκλιτεράτης αισιοδοξίας, καθώς περνάς από ‘κει ψηλά με το έλκηθρό σου, γιατί κυρίως σε αυτά παρουσιάζει έλλειμμα το ισοζύγιό μας. ¼σο για τα υπόλοιπα, είμαι σίγουρη ότι θα τα βρούμε και μόνοι μας, αν όχι μέχρι το 2013 που μας έταξαν, σίγουρα σε καμιά δεκαετία από τώρα.
Τότε θα ξαναβγούμε δριμύτεροι για να οργώσουμε τα χιονοδρομικά κέντρα με τα 4x4 μας!
(Το γράμμα γράφτηκε πέρυσι, αλλά τα αιτήματα στον ¢η Βασίλη παραμένουν τα ίδια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας