Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Ο πιο προοδευτικός Πάπας της ιστορίας: Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τους γκέι;

Ο Πάπας Φραγκίσκος έχει ήδη δώσει το διαφορετικό στίγμα της θητείας του στο Βατικανό. Προκάλεσε, πάντως, εκ νέου έκπληξη όταν ερωτηθείς σχετικά από δημοσιογράφους, απάντησε: «Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τους ομοφυλόφιλους;».

Αυτή η απάντηση είναι πρώτο θέμα στο BBC, που περιγράφει ότι κατά το ταξίδι της επιστροφής του από την Βραζιλία στην Ιταλία, ο πάπας Φραγκίσκος δέχθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, σηκώθηκε από τη θέση του και μίλησε από κοντά στους ρεπόρτερ.
Σε μία από αυτές σχετικά με τους ομοφυλόφιλους, ο ποντίφικας, ο οποίος στο μεταξύ είχε σηκωθεί από τη θέση του στο αεροπλάνο ενώ οι ρεπόρτερ κάθονταν, απάντησε: «Ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους γκέι;».
Ο Πάπας τάχθηκε κατά των διακρίσεων εις βάρος των ομοφυλοφίλων, αναφέρθηκε, όμως, και στην πολιτική της Καθολικής Εκκλησίας που αναφέρει ότι αν και ο ομοφυλοφιλικός προσανατολισμός δεν αποτελεί αμαρτία, οι ομοφυλοφιλικές πράξεις είναι.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο θέμα της χειροτόνησης γυναικών. Ο «ποντίφικας» είπε ότι η απαγόρευση του Βατικανού για γυναίκες-ιερείς είναι «οριστική». «Το Βατικανό έχει εκφραστεί και λέει "όχι". Αυτή η πόρτα έχει κλείσει» τόνισε. Πρόσθεσε, πάντως, ότι θα ήθελε να δει γυναίκες να αναλαμβάνουν ηγετικούς ρόλους στην διοίκηση.
Ο Πάπας αναφέρθηκε και στην τράπεζα του Βατικανού, η οποία έχει πληγεί από σειρά σκανδάλων.
Η τράπεζα πρέπει να χαρακτηρίζεται από «ειλικρίνεια και διαφάνεια» είπε και πρόσθεσε ότι θα ακούσει τη γνώμη επιτροπής που συστάθηκε για να αποφασίσει εάν μπορούν να γίνουν μεταρρυθμίσεις ή εάν η τράπεζα θα πρέπει να κλείσει.

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας